torsdag 2 juni 2011

Ingarö, forsättning

(Fan, bilderna kom inte i ordning)
Efter träning på att snärta i omklädningsrummet fick jag till några bra, till skillnad från L8..
 Mysbild på två underbara tjejer
 Nicole på berget i kvällssolen
 Carl välkomnades lite senare på kvällen
 Jullan och jag med fin utsikt i bakgrunden
 4 modiga tjejer som badade innan maten
 Sinnessjukt snygga vänner man har, och det tackar jag för
 Klara skötte grillen, bra jobb där!
 Nico och Carl kollar på klipp, socialt
 Nybadad Vincent med blött hår, gulligt ju
 Barbent och utekvällar, sommaren kommer 
 Står inomhus och spanar, kände mig nog ganska busig där
 "Jag får diabetes"
Nicole kramar badkrukorna med härligt kalla kramar
Middagen - gott, mysigt, roligt osv
Vissa däckade mysigt i soffan, andra satt uppe och kollade på solnedgången

Inga kommentarer: