söndag 29 juli 2012

Julis slut

Hola. Här kommer en uppdatering från de senaste dagarna. Orkar inte hålla på att blogga varje dag, istället för att göra roliga saker på sommarlovet liksom. Så här har ni lite bilder osv.

Hängde lite vid Gamla stan med Larsson. Det gillar jag.


Bakade pannkakstårta som smälte ihop med Victor.


Ännu mer pannkakor morgonen efter med systrarna Mårtensson och L8.


Promenerade lite på Ekerö när det var fint väder. Passade på att LOL:a lite också.


Övernattade hos L8 efter lugnt häng hos Niclas. Frosty var lika söt som vanligt. 

Ännu en kväll hos Niclas. Beerpong körde vi, och jag ägde. Började snacka gamla minnen med Anna och blev glad.

Det var väl i stort sätt vad jag har haft för mig den senaste veckan. Har inte koll på dagarna. Det gillar jag. Ikväll vid middagstid åker jag till Båstad. Spontant och bra. HeRrÅ



Inga kommentarer: