måndag 11 april 2011

Gästblogg a la Lotta aka Charlie

Jaha, nu blev jag tillsagd att till skriva ett gästinlägg i Hans blogg, så den kommer ur balans och hon kan sola sig i min glans. Ni hör ju redan hur dålig jag är på att rimma det är nästan så man vill svimma. Där fick jag till det om jag får säga det själv, nej nu ska jag inte vara för formell för då kommer jag verkligen inte få ligga ikväll. Meh, nu känner jag jättemycket press, för jag kommer inte på nått coolt att skriva till er bräääs. Men nu ska jag visa att jag är kung och bevisa min stora pung som Hans så vackert valde att skriva eftersom hon är en liten diva. Moa bangar på att på nån annans blogg uppa för hon vill hellre nuppa så Mollys blogg blir utan text och det blir ju lika illa som hennes grova hårväxt. 
Aja, nu har jag gjort mitt och Hanna har en liten pitt. Hejdå alla stora och små nu ska jag gå.


Det ser ut som jag är naken, men jag lovar, jag har faktiskt nånting på baken.

Inga kommentarer: