söndag 1 januari 2012

Mina fem diamanter

Klicka här, lyssna på låten, läs inlägget och ta åt er av varje ord tjejer

Jag tror ingen av er anar hur mycket ni betyder för mig, och hur stor del ni verkligen är av mig. Utan er varje dag i skolan skulle ingenting vara detsamma. Och för att inte tala om helgerna! Ni har kommit och blivit fem väldigt betydelsefulla ljus hos mig. Förbered er nu på en något väldigt klyschigt, men det här är inget jag bara slänger ut mig hur som helst, för när jag skriver det, till just er, menar jag det mer än något annat. 

Ni fem. Ni kommer alltid vara något speciellt för mig och ni ligger mig varmt om hjärtat och kommer alltid att finnas kvar där, och det är något som ingen någonsin kommer kunna ta ifrån er.

9 kommentarer:

Moa Lidström sa...

Rörd till tårar. Älskar dig. Älskar JB. Vi. <3

Jules sa...

Åh du är bästbästbäst!!! Alltid vi! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Mollanbollan sa...

julias kommentar är lite gay. fast sann.

jag älskar oss. jag älskar JB. ni betyder så otroligt mycket. <3

Isa sa...

hej jag heter isa får jag va med i eran grupp? är fett bra på att skvallra och sånt <3 <3 <3 <3 PS. jag är bra på att suga kuk

Molky sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAH!!! "Isa" förstörde denna kärleksfulla stämning

Ps "Isa" är Vincent eller Jörn (eller nån av de andra grabbsen)

hannadao sa...

TILL MOLLY (cp, som inte har någon blogg man kan "svara" i): Jag vet, det är vincent XD frågade haha

Svennis sa...

ÅH vad fint, lyssnade med låten till när jag läste och ba :´) ÄLSKAR OSS, älskar tryggheten, älskar humorn, älskar att vi är så olika men ändå så lika osv osv åååh<3

Lotta sa...

Åh vad fint Hanna! Fick ju inte mig att längta mindre efter er!! Snart hemma då ska vi fan mysa!!
Älskar er alla! <3 jättemycket!

Anonym sa...

-+-+-+ = BÄST