måndag 7 maj 2012

Teglet har paxat mig

Har de senaste dagarna insett att skolan kommer ta över mig, Hanna Sandström, de kommande veckorna. Verkar som att skolan har bestämt sig för att ta beslag på mig. Förvandla mig till något helt annat än vad jag egentligen är, samt tvångsändra mina fritidssysslor något enormt. (Läs med en gnutta sarkasm)


Ungefär så här ser det ut för mig den närmsta framtiden:
8 maj - Spanska NP - läs, hör + skriv
9 maj - Engelska NP - läs + hör
10 maj - Foto - prov
10 maj - Foto - inlämning
15 maj - Historia - opponering 
16 maj - Engelska NP - muntligt 
21 maj - Historia - opponering 
22 maj - Spanska NP - muntligt
23 maj - Naturkunskap - prov 
24 maj - Matematik - prov 
25 maj - Engelska - bok utläst 
25 maj - Foto - inlämning av album 


Detta är vad jag har inskrivet i min kalander för tillfället och jag skulle inte bli det minsta förvånad om lärarna bestämde sig för att lägga in ännu ett par saker.. skulle bara bli arg. Och sur.

(till mina vänner: om ni mot förmodan (lol) skulle vilja träffa mig så är svaret antagligen nej. speciellt på vardagarna ;PpPPppP) (glatt inlägg från glad tjej)

Inga kommentarer: